2023-06-06 15:37:47

Tekninen iltapäivä ja audiologian päivät 2023, luentotiivistelmät yhdistyksen kotisivuilla

Tämän vuoden Valtakunnalliset audiologian päivät järjestettiin Tampereella 29.-31.3.2023. Koulutuspäivien luentotiivistelmät ovat osallistujille nähtävissä linkistä: www.say-ry.fi/events kohdasta näytä koulutus marraskuun loppuun saakka. Jokaiselle osallistuneelle on lähetetty koulutuspäivien yhteydessä linkin avaamista varten tarvittava salasana. Huomioithan, että kaikki luennoitsijat eivät ole luentotiivistelmää toimittaneet yhdistykselle. Marraskuun jälkeen tiivistelmät siirtyvät yhdistyksen kotisivuilla vain jäsenten saataville salasanan taakse. Yhdistyksen kotisivuja tullaan uudistamaan tältä osin ja jatkossa yhdistyksen jäsenenä löydät salasanalla koulutusten luentotiivistelmät sähköisenä materiaalina kotisivujen kautta. Tästä tullaan tiedottamaan erikseen, kun uudistus on edennyt.